• Admin
    2.5k
    Unfortunately, we cannot assist with account issues like this via the forum. Please make sure that you have updated your profile. That will help us make sure that we can provide you with surveys that best fit your lifestyle!
  • Paolo46
    1
    my profile Is updated but that's not the problem. And i'm not the only one with this problem
  • cjsenour
    645
    Contact Support
  • Paolo46
    1
    I've done this twice already. Everytime they Say my account Is ok and that i have to update my profile and bla bla bla..
  • susanna musanti
    3
    08-04-2022------09-07-2022
    3 mesi senza sondaggi
  • Vince69
    1
    It's been 4 months for me. They no longer respond to emails. The day before yesterday I contacted them again but the email could not be delivered because the recipient has a full mailbox. Mah
  • susanna musanti
    3
    Con tutta la mia buona volontà, ho mandato alcune mail e contemporaneamente come suggerito (anche se non credo sia quello il problema, confermato anche da altri utenti) sono entrata nel mio profilo, anche se non c'era niente da aggiornare. Ho cercato se c'era qualche domanda a cui non avevo risposto o qualche domanda aggiuntiva. Niente, non è quello il problema. Quindi continuerò a postare qui, alla scadenza di ogni mese, un commento. Nel frattempo ringrazio altri pannelli a cui sono iscritta, che funzionano regolarmente, magari ci vuole più tempo per i premi, ma almeno non presentano i problemi di Univox
  • Paolo46
    1
    pazienza Susanna, a sto punto spero che qualcuno gli hackeri il sito, chissà che non ci sblocchino la bacheca. Come diceva qualcuno nessuno ti regala niente su internet, se vedono che guadagni già qualcosina cercano subito di limitarti. Voglio dire, si sa che non è un lavoro ma ci vorrebbe un po' più di onestà
  • Admin
    2.5k
    We reached out to our support team and have notified them of this issues and passed on your concern and email address. Thank you for your patience and for letting us know
  • Nat M
    1.9k


    There are also plenty of other members that have not had surveys for months on end. It is a problem in the system and when will it be properly fixed?
  • hasret gür
    4
    @Admin Why is no one helping me? not responding :(
  • Ina
    0
    Scusate,come mai non ricevo sondaggi da marzo? Ho già aggiornato il profilo più volte
  • Paolo46
    1
    posso chiederti quanti punti avevi prima di non riceverne? Comunque ogni tanto chiudono i rubinetti ad alcuni utenti
  • Ina
    0
    709 comunque non mi sembra giusto.
  • Ina
    0
    In effetti tutto l'account è bloccato, loro ovviamente dicono che non è vero, quando rispondono. Poca trasparenza
  • Paolo46
    1
    beh non ne avevi tanti, a meno che non ne avi già riscattato altri. A me è capitato 2 volte quando ho raggiunto i 4700 e i 4900 punti circa perciò ho pensato che volessero impedirmi di salire oltre
  • Ina
    0
    Certo che li avevo riscattati, ormai è da tempo che collaboro con loro,quasi 2 anni
  • Ina
    0
    Ma lo sbloccheranno? Altrimenti cancello il mio account e basta
  • Nat M
    1.9k


    Has Support replied to you?
  • Bob Dack
    2.7k
    AdminAdmin

    I have asked and complained about my Account
    not be fixed or serviced a whole lot of times with no
    replies to me and nothing happening about it, so I
    really don't know as to what they are talking about
    or who they are replying to but it's not me?
  • René Germain
    13
    I contacted support on June 30, to report that I have been receiving inquiries since June 13, but I have not received any response from them.
  • Tulio Guanipa
    1
    CUANDO COMENZARAN DE NUEVO A PAGAR POR PAYPAL
  • RobertC
    3
    Dear @Admin
    It's already more than 3 week and my redemption is not processed yet. I had been really patient with this situations,you can see is a money that really help family to eat and is not fear that after to work hard the platform dont mind to pay, My details are as follows:
    Request id: 1733273
    Request date: 20/07/2022 10:05:59
    Redemption Type: Amazon.fr Gift Certificate (but if is by paypal much better)
    Points: 10,000

    Thanks & Regards
  • Nat M
    1.9k


    Do not know whether you have got your redemption since you asked again.
    But have you contacted Support?
1234Next
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Welcome to Univox Community!

Hello Members!
Welcome to Univox Community Forum. This forum has been created so that you can exchange ideas, converse and interact with Univox Community. Please keep your posts relevant to the forum category. Please do not use the forum for promotion or advertising. Irrelevant messages will be deleted straight away. Feel free to share your feedback.